Ricinolja - fail.

Hello!
Har ni hört talas om ricinolja?
Om inte, (jag hade heller inte hört om det innan) så ska jag berätta lite fort om det.
Ricinolja, som egentligen är ett laxermedel,
sägs kunna få håret att växa upp till 6 cm (!) per månad.


Såhär gör du:

- Kleta in oljan i hårbotten.
- Låt den verka ca 30-60 min.
- Sen tvättar du håret som vanligt, 
   (shamponera hellst 2 gånger för att vara säker att oljan inte sitter kvar).
- Upprepa 2-3 gånger i veckan.


Och sedan, voila, ska håret få superkrafter och växa.
Meeeeen, MEN det funkade tydligen inte på mitt hår,
märker ingen skillnad alls!!  

Fail fail fail....




Före 9 november.                                  Efter 11 december.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0