!

Jag blir så irriterad på folk som ständigt, ständigt snackar skit om andra. När man sitter o pratar med någon som bara kastar galla på allt o alla, har ni aldrig tänkt såhär då; om du nu sitter o pratar om alla, hur gör du då när jag inte är här? Är jag då en av dom du pratar om? Ja, antagligen är det nog så. Det är så uppenbart, dålig självkänsla är rätta benämningen på sådana personer. Som gör allt för att dom själva ska framstå som så mycket bättre. Jag kan tycka såhär, visst, de är skillnad på att snacka skit och snacka skit. Alla pratar vi väl mer eller mindre om någon ibland. Men de finns gränser. Och kan man inte stå för vad man säger, så ska man inte säga något heller! Jag tycker synd om personer som ständigt rättar kappan efter vinden. Man tappar respekten för sånna, det bli bara patetiskt i längden. Man tröttnar snabbt och undviker sådana människor. 

Våga stå för vad dina åsikter och vad du tycker och tänker! Jag lovar, folk kommer inte tycka sämre om dej bara för att du inte alltid håller med dom om allt.


Godnatt 
 :)



Kommentarer
Postat av: Robin

Bra att du gav mig ett råd där på slutet! Jag kände att jag behövde det!

2011-03-20 @ 22:33:27
URL: http://hegemoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0