tisdag.

Hej igen! Har precis tagit fram köttfärsen ur frysen, tänkte göra lasange idag :) Mums! Då blir gubben glad också! Novis vilar än, och jag har inte så mycket att göra. Blev ingen tur till lekparken idag, men en runda på stan :) Tänkte visa lite vad jag köpt!




Halsdukar 129:- st.
Älskar färgen på den till vänster :)





Leggings, 199:- Gina Tricot
lite tjockare tyg, skönt nu när de börjat bli så kallt :)
Linne 199:- Lindex





Supermysig tröja, 499:- BikBok (Whitney Port)
Mycket finare färg i verkligheten.





Skor 499:- Åhlens
Har alltid tyckt att sånna här skor har varit så fula,
men nu har jag ändrat mej :)





Även Novis måste ju få något, så hon fick de här :)
Tröja 129:-
Leggings/tights 49:-
Cardigan 69:-
Allt från HM.


Köpte annat småkraffs också, men de är inge kul o visa!
Nu ska jag gå ut o se om lillan har vaknat :)
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0