ett dygn utan cigg..

Jag har fått världens rethosta, skulle jag röka skulle den försvinna, tro mej..
Mina hostningar betyder "rök så försvinner irritationen i halsen". Jag börjar fundera om det verkligen är så väärt det som alla påstår. 42 kr om dagen är ju ingenting, eller? 300 kr i veckan är det väl värt? För det är ju faktiskt gott..
Men ca 15 000 på ett år, njaee...


Tragiskt att det är pengarna och inte hälsan man tänker på.
Vet inte ens om jag vågar publicera detta med risk att jag får skämmas över ett misslyckande sen, haha!

Nu får ni heja på mej!





Kommentarer
Postat av: Malin

Du är stark Sarah, det fixar du ;)

2012-01-13 @ 10:06:23
URL: http://mallansliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

heja sara!



/knapp

2012-01-18 @ 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0